مشاوره رایگان

بروشوری از آثار هنرجویان برتر موسسه طراحان مد

فهرست مطالب

هنر- صنعت مد و فشن، حوزه‌ای، وسیع، کاربردی و دارای پتانسیل‌های فراوانی است. همین پتانسیل‌ها هرروزه طرفداران بیشتری را به این حوزه و کسب مهارت در آن ترغیب می‌کند. این هنر، وجوه مختلفی را از رفتار، استایل، جغرافیا، اقتصاد، بافت فرهنگی و اجتماعی دربرمی‌گیرد. موسسه طراحان مد، به صورت تخصصی در زمینه  آموزش مد، فشن، طراحی استایل و حوزه‌های وابسته به آن‌، فعالیت دارد. این موسسه تا کنون هنرجویان موفقی را تربیت کرده است. در این پست برخی از آثار هنرجویان برتر موسسه را که در بروشور داخلی ان منتشر شده است خواهیم دید.

مریم جوادی هنرجوی برتر موسسه طراحان مد

موسسه طراحان مد و فعالیت ها

 موسسه طراحان مد، همواره سعی در ارتقاء حوزه آموزشی، تحقیقی و زیبایی‌شناسانه رشته طراحی لباس و حوزه‌های مرتبط به آن داشته است. یکی از ویژگی‌های مهم این موسسه،  همسوبودن تخصص و تحصیلات مدیریت مجموعه دکتر الناز حدیدی با فعالیت موسسه یمحسوب می‌شود. طراحان مد، از اساتید مطرح کشور بهره گرفته  و فضای آموزش مناسبی را جهت ایجاد انگیزه و پیشرفت هنرجویان فراهم کرده است.

دپارتمان‌های آموزشی موسسه طراحان مد

آثار هنرجویان برتر موسسه طراحان مد

طراحی لباس

طراحی لباس، یکی از مهمترین بخش‌های این هنر – صنعت محسوب می‌شود. این رشته، منشعب از نقاشی، طراحی و دوخت است و ویژگی‌های مختلفی همچون بافت فرهنگی، تاریخی، اجتماعی و اقتصادی هرجامعه را در درون خود دارد. طراحی لباس، به فراخور شرایط اقتصادی و فرهنگی مخاطبان خود، در هر منطقه جغرافیایی ویژگی‌های مختلفی را به خود می‌گیرد. ماهیت رشته طراحی لباس همان کاربردی‌بودن آن به عنوان یک نیاز اولیه جامعه هدف و امکان درآمدزایی همیشگی در کنار وجوه زیبایی‌شناسانه است.

الگوسازی و دوخت

این حوزه نیز، یکی از مهم‌ترین بخش‌های هنر- صنعت مد و فشن مطرح است. طراح لباس، علاوه بر داشتن مهارت‌های طراحی و خلاقیت، نیازمند دانستن اصول الگو کشی صحیح و دوخت است. یک طراح با تسلط به این حوزه، تفاوت چشمگیری در طراحی‌های خود ایجاد می‌کند.

علیرضا افضلی هنرجوی برتر موسسه طراجان مد

اکسسوری‌ و مد

اکسسوری ها، بخش‌ مهمی از استایل هر شخص محسوب می‌شوند که در نگاه اول به چشم خواهد آمد. آثار مطلوبی که این ملزومات جانبی مد بر روی بیننده می‌گذارند، لزوم توجه به آن را آشکار می‌سازد. این بخش نیز، یکی از مهمترین حوزه‌های هنر- صنعت مد و فشن محسوب می‌شود.

مدیریت برند

مدیریت برند، مطالعه اقتصادی متمرکز بر صنعت مد است. رهبری موفق در این بخش نه تنها نیازمند کار با افراد خلاق ، بلکه کمک به ایجاد توانایی مدیریتی و پرورش نقاط قوت آن‌ها در این زمینه محسوب می‌شود. این همان چیزی است که یک مسیر تخصصی در زمینه آموزش مدیریت مد به آن می‌پردازد.

اهداف موسسه طراحان مد از نگاه مدیریت موسسه

مهمترین چشم‌انداز و تمرکز موسسه طراحان مد، توجه به کاربردی‌بودن دوره‌ها و به‌روزرسانی و ارتقاء مداوم حوزه آموزشی است. توسعه همه‌جانبه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی موسسه هم‌‍راستا با ارتقاء شا‌خص‌های استانداردهای عالی کشور، دغدغه اصلی ما محسوب می‌شود. همچنین برآنیم که حمایت و پشتیبانی علمی و عملی خود را از دانشجویان موسسه در حین آموزش و پایان آن تا رسیدن به هدف نهایی حفظ کنیم. کاربردی‌بودن آموزش‌های موسسه، در کنار مباحث علمی برنامه‌ریزی‌شده، رسیدن به اهداف حرفه‌ای را برای هنرجویان سهل‌تر کرده است.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

از طریق تلگرام
از طریق واتساپ
از طریق ایمیل
از طریق توییتر

درج کامنت موجب ارتقاء سطح کیفیت می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزشگاه طراحی لباس طراحان مد
ارسال از طریق WhatsApp