مشاوره رایگان

بهترین وب‌ سایت های حوزه مد و فشن

فهرست مطالب

آنچه می‌پوشیم نحوه معرفی ما به جهان محسوب می‌شود؛ به خصوص در این زمان که تماس ها و روابط افراد بسیار سریع و بیشتر از قبل شده است. شما حتی اگر علاقه زیادی به مد و فشن نداشته باشید، این بخش جدایی‌‎ناپذیری از زندگی روزمره‌تان محسوب می‌شود. انتخاب یک لباس نوعی ابراز وجود محسوب می‌شود که نشان از فرهنگ، بینش، سلیقه و علایق شخصی ما را دارد. در این میان وب‌ سایت های حوزه مد و فشن به عنوان مرجعی محسوب می‌شوند که علاقمندان و فعالین این حوزه با آن ارتباط بسیاری خواهند داشت. بخش مهمی از اطلاعات، انتخاب ها و گرایشات این افراد می‌تواند در مجاورت و نزدیکی با این سایت‌ها شکل بگیرد.

صنعت مد

مد، یک صنعت بزرگ و وسیع محسوب می‌شود. بر اساس اعلام FashionUnited، ارزش صنعت مد جهانی 3 تریلیون دلار است. این رقم، 2 درصد از تولید ناخالص داخلی جهان را در برمی‌گیرد. صنعت مد از چهار سطح تشکیل شده است: تولید مواد خام، عمدتاً الیاف و منسوجات، همچنین چرم و خز. سطح دوم تولید کالاهای مد توسط طراحان، تولیدکنندگان، پیمانکاران و دیگران، سطح سوم خرده فروشی و در نهایت تبلیغات را در برمی‌گیرد. این سطوح شامل بسیاری از بخش‌های مجزا اما وابسته به یکدیگر است که همگی به هدف برآوردن تقاضای مصرف‌کننده برای پوشاک در شرایطی اختصاص داده شده‌اند. این امر فعالین در صنعت مد را قادر می‌سازد تا با سود فراوان به فعالیت خود ادامه دهند.

خبرگزاری ها و سایت های مد

تبلیغات و نقش آن در پیشرفت تجارت، صنایع و حتی خرده‌فروشی‌ها، بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. صنعت مد نیز به عنوان یکی از بزرگترین و پردآمدترین صنایع جهان، نیاز ویژه‌ای به تبلیغات خواهد داشت. امروزه با آنلاین‌شدن ابزار مختلف خبری، دسترسی به اخبار و اطلاعات مد بسیار آسان‌تر از همیشه شده است. اگر می‌خواهید از آخرین به‌روزرسانی‌ها در مورد طراحان، مارک‌های مورد علاقه‌تان و فناوری‌هایی که صنعت مد را شکل می‌دهند مطلع شوید، مهم است که بهترین منابع خبری مد را بشناسید. در ذیل لیستی از بهترین وب‌ سایت های حوزه مد و فشن در جهان را برایتان خواهیم آورد.

Vogue Magazine

Vogue  یک مجله مد محسوب می‌شود که مرجع بسیاری از فعالان و علاقمندان به این حوزه است. این مجله از سال 1892 به طور مداوم در حال فعالیت  است. ووگ با 23 نسخه بین‌المللی، شاید شناخته شده ‌ترین مجله مد و سبک زندگی در جهان باشد. شهرت این مجله باعث شده است تا این سایت به یکی از علاقه‌مندان به مد و فشن تبدیل شود که به دنبال استایل‌های مشهور و دیدن اخبار داغ و غیرمنتظره در فرش قرمزها هستند.

آنا وینتور، سردبیر آمریکایی این مجله می‌گوید: «ووگ بهترین چیزی است که مد می‌تواند ارائه دهد، و من فکر می‌کنم که ما راه را نشان می‌دهیم. ما یک دوست پر زرق و برق محسوب می‌شویم».  ووگ همچنین هر ساله میزبان مت گالا است که معادل اسکار مد محسوب می‌شود. مت گالا  در سطح جهانی به عنوان “بزرگترین شب مد” و “بزرگترین شب افراد مشهور” مطرح است. این رویداد بزرگ، یک جشن سالانه برای جمع‌آوری کمک‌های مالی است که به نفع مؤسسه لباس‌های موزه هنر متروپولیتن در شهر نیویورک برگزار می‌شود.

Elle Magazine

Elle نیز یکی از معتبرین‌ترین مجلات مد جهان و وب‌ سایت های حوزه مد و فشن محسوب می‌شود. این مجله، بزرگترین مجله مد جهان است که ده ها نسخه بین‌المللی در بیش از 60 کشور در سراسر جهان دارد. اگر می خواهید در جریان رویدادهای مد باشید،  Elle یک منبع عالی است. بخش فصلی «اخبار ترند» این مجله در سایت محبوبیت بسیاری دارد. این مجله همچنین در تمام شبکه‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی که در خود سایت فهرست شده‌اند، به روز است.

The Business of Fashion

این مجله که در دنیای مد تازه وارد محسوب می‌شود، با شروع سال 2007 کار خود را آغاز کرد. BOF در ابتدا به  عنوان یک وبلاگ نسبتاً ساده، شروع به کار کرد و سپس به یک نشریه دیجیتالی تبدیل شد که اخبار و ویژگی‌های تجاری و همچنین بررسی‌های جریان‌ های مد را ارائه می‌دهد. تمرکز اصلی این مجله بر انتشار مقالات برتر اخبار مد از سایر وب سایت های این حوزه است. شروع به کار این مجله با هدف پر کردن جای خالی یک دیدگاه آگاهانه، تحلیلی و صاحب نظر در مورد تجارت مد بوده است. 

این سایت شامل ترکیبی از محتوای اصلی و مدیریت شده است که سایتی بسیار به روز را ایجاد می کند که دائماً آخرین اخبار صنعت مد را به شما ارائه می دهد. طراحی مد، سرمایه گذاری، بازاریابی و تجارت همه موضوعاتی هستند که توسط BoF پوشش داده می‌شوند.

Women’s Wear Daily

 WWDبه عنوان کتاب مقدس مد معروف شده است. این مجله بیش از 100 سال قدمت دارد و نه تنها برای زنان بلکه برای تمام متخصصان صنعت مد درنظر گرفته می‌شود . WWD بررسی‌های عمیق هفته مد و آخرین روندهای مد، اکسسوری و موضوعات مرتبط با زیبایی زنانه و مردانه را پوشش می‌دهد.

POPSUGAR

POPSUGAR در سال 2005 توسط لیزا شوگر و همسرش، برایان، با هدف ارائه محتوای سرگرم کننده، دوستانه و فرهنگ پاپ تأسیس شد. این وب سایت که اکنون یک شرکت رسانه ای و فناوری جهانی است، خوشبینی و رویاهای زنان در سراسر جهان را از طریق محتوای مثبت، هدفمند و سرزنده تقویت می‌کند. آن‌ها معتقدند که شادی، قدرت و اعتماد به نفس را القا می‌کنند تا شما بهترین خود باشید.

GQ – Style

GQ مستقر در نیویورک، که در سال 1957 تأسیس شد، برترین مجله مردانه برای اخبار استایل و فرهنگ محسوب می‌شود. این وب سایت، با بخش‌های اختصاصی تقریباً برای هر نوع لباس و همچنین پست‌های منظم درباره خوش‌پوش‌ترین مردان هفته و مصاحبه‌هایی با جریان‌سازان ترندها، مکانی عالی برای دریافت اخبار مد مردانه است.

Glossy

Glossy ، نشریه‌ای Digiday Media است که به عنوان یک برند رسان‌های مدرن توصیف می شود. برندی که توانسته است تغییرات موثری بر صنایع زیبایی، مد و سلامتی ایجاد کند. گلوسی پوشش وسیعی از اخبار زیبایی، مد و همه چیزهای مرتبط با این حوزه را ارائه می‌دهد.

مجلات و سایت هایی نیز وجود دارند که به زبان فارسی اخبار مد و فشن را ارائه می دهند. اگرچه تعداد این رسانه‌ های فارسی زبان محدود است اما شاید جمع آن‌ها در کنار یکدیگر در یک نوشتار خالی از لطف نباشد. به زودی مطلبی با این محتوا نیز در وب سایت قرار خواهیم داد.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

از طریق تلگرام
از طریق واتساپ
از طریق ایمیل
از طریق توییتر

درج کامنت موجب ارتقاء سطح کیفیت می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزشگاه طراحی لباس طراحان مد
ارسال از طریق WhatsApp