دپارتمان مدیریت
خانه » دپارتمان های آموزش طراحان مد » دپارتمان مدیریت
دپارتمان مدیریت مد، به آمادهسازی دانشجویان برای پیشرفت در یکی از بزرگترین و پرسودترین صنایع در جهان میپردازد. رهبری موفق در این بخش نه تنها نیازمند کار با افراد خلاق است، بلکه باید به توانایی مدیریتی و پرورش نقاط قوت آنها در این زمینه کمک کرد. این همان چیزی است که یک مسیر تخصصی در زمینه آموزش مدیریت مد به آن میپردازد. خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی برای همگامشدن با مد به عنوان یک موضوع همیشه در حال تغییر، مهم خواهد بود.
مدیریت مد، مطالعه اقتصادی متمرکز بر صنعت مد است. شرکتکنندگان در این دورهها، میآموزند که که چگونه رفتار مصرفکننده را بررسی کنند و به کار با طراحان و استفاده از مهارتهای متنوع اعضای تیم بپردازند. آنها از از این راه به موضوعات مهم پیرامون فروش محصولات در دنیای پیوسته در حال تغییر مد پی خواهند برد.

دپارتمان مدیریت مد
یکی از مهمترین ویژگیهای این دپارتمان در موسسه طراحان مد، تخصصیبودن و تمرکز صحیح بر روند مد و لباس است. دپارتمان مدیریت مد، در راستای این موضوع به انتخاب متخصصترین اساتید در زمینه مدیریت در فشن میپردازد. اساتید دپارتمان مدیریت مد بر این عقیدهاند که لزوم تدریس در این دوره، پیادهسازی فرایند آموزشی تخصصی در هر یک از مباحث درسی آن، مبتنی بر دانش دنیای فشن است. به همین منظور در تدوین سرفصلهای دروس دپارتمان، از حرفهایترین اساتید کشور بهره گرفته شده است. سرفصلهای دروس این دپارتمان، با دقتی طراحی شدهاند که صنعتگران، مزونداران و تولیدکنندگان حاضر در این کلاسها، بیشترین بهره را در کسب و کار خود ببرند. تلفیق مباحث عمومی و تخصصی مد و فشن جهت پیشبرد علمی و اعمال سیستمی دقیق در واحدهای تولیدی، مزونی و صنعتی یکی از ویژگیهای دروس این دپارتمان است.

مشاوره اساتید دپارتمان مدیریت مد
مدرسان دپارتمان مدیریت مد، جزو افراد حرفهای و فعال این عرصه و از مشاوران تخصصی مدیران این حوزه محسوب میشوند. آنها ضمن داشتن رزومه فعال، مباحث مدیریتی را در صنعت مد بومیسازی کردهاند. شرکتکنندگان در این دورهها، میتوانند علاوه بر آموزشدیدن، از مشاورههای تخصصی مدرسان نیز در راستای رشد کسب و کار خود بهرهمند شوند.
دوره های دپارتمان مدیریت مد
- تئوری مدیریت و سازمان
- طراحی مدل کسب و کار
- قوانین بانکی واقتصاد
- اصول و فنون مذاکره و زبان بدن
- مدیریت مالی و حسابداری
- مدیریت بازاریابی
- دیجیتال مارکتینگ
- فشن برندینگ شامل شش درس
- مدیریت فروش
- برنامهریزی استراتژیک
- مدیریت منابع انسانی
- طراحی تا تولید در صنعت

دلایل مهم راهاندازی دپارتمان
- تلاش در بازسازی و نوسازی سرفصلهای آموزشی بر طبق استانداردهای بینالمللی
- شناخت برنامهریزیهای استراتژیکی، مالی، بازاریابی و فروش
- طراحریزی مدل کسب و کار در کنار برندینگ و آموزشهای تخصصی

مخاطبین این دپارتمان چه کسانی هستند
- مدیران ارشد و معاونین کارخانههای مرتبط با حوزه مد، لباس و اکسسوری در زمینه مارکتینگ، فروش و حسابداری
- تولیدکنندگان پوشاک، پارچه، محصولات چرمی و اکسسوری
- مزونداران و ایونتگذاران مد و فشن
- مدرسین و فارغالتحصیلان رشتههای مرتبط با مد، لباس و پارچه که دارای تولید محصول در حد محدود هستند.