مشاوره رایگان

ژوژمان الگوسازی و دوخت 1 (نازک‌دوزی) استاد اسدپور

فهرست مطالب

ژوژمان دوره الگوسازی و دوخت 1 (نازک دوزی) استاد اسدپور در موسسه طراحان مد برگزار شد. هنرجویان این دوره، در روز ژوژمان نمونه آثار طراحی و دوخته شده خود در طول ترم را به نمایش گذاشتند. این آثار شامل شومیز، کت، شلوار، بلوز، انواع دامن و شلوار می‌شدند. یک نمونه ضخیم‌ دوزی نیز به علت بالا بودن سطح کیفی کلاس، به هنرجویان آموزش داده شده بود.

ژوژمان الگوسازی و دوخت استاد اسدپور طراحان مد
ژوژمان الگوسازی و دوخت استاد اسدپور طراحان مد

نازک دوزی 

نازک دوزی به عنوان پایه تمامی دوره‌ های دوخت، به هنرجو این امکان را می‌دهد که با ابزار کار این رشته و نیز نحوه استفاده از آن‌ ها آشنا  شود. هنرجو پس از این دوره  به مهارت‌هایی همچون الگوسازی برای مفاهیم پایه و دوخت لباس‌ های ساده‌ دست پیدا ‌می‌کند. کشیدن الگوهای ابتدایی برای انواع لباس و  آشنایی با رفع ایرادات اندامی در الگوکشی‌ ها، از توانایی‌های هنرجو پس از این دوره خواهد بود.

ژوژمان الگوسازی و دوخت استاد اسدپور طراحان مد

ضرورت شرکت در دوره نازک دوزی

  • شرکت در این دوره برای علاقمندان به طراحی و دوخت لباس، ضرورت محسوب می‌شود. هنرجو در دوره الگوسازی و دوخت عمومی 1  (نازک دوزی) با مفاهیم ابتدایی الگوسازی و دوخت که اساس تمام دوره‌های پیشرفته بعدی است آشنا  خواهد شد. وی همنچنین نحوه کار با ابزار و وسایل این رشته را فرا می‌گیرد.
  • طراح لباس نیازمند مهارت‌یافتن در اصول ابتدایی دوخت و دانستن و کسب در آن است. فقط در این صورت است که طراحی‌های وی واقعی‌تر، کاربردی‌تر و نیز با درک صحیح‌‌تری از نتیجه نهایی شکل می‌گیرد.
  • هنرجو در دوره الگوسازی و دوحت عمومی 1 با مفاهیم ابتدایی الگوسازی و دوخت که اساس تمام دوره‌های پیشرفته بعدی است آشنا می‌شود. وی همچنین نحوه کار با ابزار و وسایل این رشته را فرا خواهد گرفت.
ژوژمان الگوسازی و دوخت استاد اسدپور طراحان مد
ژوژمان الگوسازی و دوخت استاد اسدپور طراحان مد

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

از طریق تلگرام
از طریق واتساپ
از طریق ایمیل
از طریق توییتر

درج کامنت موجب ارتقاء سطح کیفیت می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزشگاه طراحی لباس طراحان مد
ارسال از طریق WhatsApp