مشاوره رایگان

تور بازدید از کارخانه ویچی

فهرست مطالب

موسسه طراحان مد، تور بازدید از کارخانه ویچی را برگزار خواهد کرد. این تور با هدف آشنایی هنرجویان با فضای کار برندهای موفق ایرانی در صنعت پوشاک برگزار می‌شود. هنرجویان برای حضور در این تور می‌توانند با مشاوران موسسه تماس و پس از ثبت نام در روز مقرر در تور شرکت کنند.

گروه تولیدی بازرگانی ویچی، از سال 1375 فعالیت خود را در زمینه پوشاک زنانه و نوجوان شروع کرده است. این گروه توانسته‌اند طی این سال‌ها به یکی از برندهای موفق ایرانی در صنعت پوشاک بدل شوند. توجه به نیازهای روز نسل جوان در طراحی، مواد اولیه مرغوب و و کنترل کیفیت محصولات تولیدی به همراه سرویس دهی مناسب، از ویژگی‌های این برند محسوب می‌شود. شعار این شرکت، “از هم اکنون بهترین باشید” است. ویچی با تکیه بر آن سعی دارد تا مشکل‌پسندان و صاحبان سلیقه در طراحی و تولید پوشاک مجلسی زنانه با کیفیت و کمیت با خود همراه سازد.

تور بازدید از کارخانه ویچی، روز سه شنبه 14 دی‌ماه از ساعت 9 صبح از مکان موسسه ب شروع می‌شود تا 4 بعد از ظهر ادامه دارد. وسیله ایاب و ذهاب از مکان خود موسسه، بازدیدکنندگان را همراهی و در پایان به همان نقطه برمی‌پرداند. پذیرایی میان وعده بخشی از این تور محسوب می‌شود. هزینه ورودی به کارخانه 300 تومان محاسبه شده است.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

از طریق تلگرام
از طریق واتساپ
از طریق ایمیل
از طریق توییتر

درج کامنت موجب ارتقاء سطح کیفیت می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزشگاه طراحی لباس طراحان مد
ارسال از طریق WhatsApp